اخبار اسکودااخبار کانون ها

معرفی دکتر حسن صفا دوست و دکتر غلامرضا امینی به اسکودا جهت کمک به دفاع در پرونده محکومیت اسکودا به گران فروشی در آزمون وکالت

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر حسن صفا دوست و دکتر غلامرضا امینی را جهت کمک به دفاع در پرونده محکومیت اسکودا به گران فروشی در آزمون وکالت ۱۴۰۲، معرفی کرد.

به گزارش وکلاپرس، پس از درخواست رئیس اسکودا از رؤسای کانون‌های وکلا برای معرفی وکلای دارای تخصص در پرونده‌های تعزیرات حکومتی، کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر حسن صفا دوست و دکتر غلامرضا امینی را در این خصوص به اسکودا معرفی کرده است.

پیش از این اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در نامه ای به تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲، اعلام کرده بود افرادی که در زمینه تعزیرات حکومتی تخصص دارند، به این نهاد معرفی شوند. (تصویر نامه در انتهای خبر)

در همین راستا بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با ارسال نامه ای به شرح زیر دکتر حسن صفا دوست و دکتر غلامرضا امینی را در این زمینه به اسکودا معرفی کرده است.

در متن این معرفی نامه که در رسانه انعکاس منتشر شده، آمده است:

جناب آقای دکتر جعفر کوشا ریاست محترم اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

با سلام

احتراماً عطف به نامه شماره ۱۹۲۸ مورخ ١۴٠٣/٠٢/٠٢ بدینوسیله آقایان دکتر حسن صفا دوست و دکتر غلامرضا امینی به عنوان نمایندگان این کانون مراتب آمادگی خود را جهت کمک به دفاع از پرونده مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی اعلام و به حضور معرفی می گردد.

دکتر بهنام حبیب زاده مؤمن رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

تصویر معرفی نامه کانون وکلای مرکز

تصویر درخواست رئیس اسکودا

درخواست رئیس اسکودا از رؤسای کانون‌های وکلا برای معرفی وکلای دارای تخصص در پرونده‌های تعزیرات حکومتی
درخواست رئیس اسکودا از رؤسای کانون‌های وکلا برای معرفی وکلای دارای تخصص در پرونده‌های تعزیرات حکومتی
بیشتر بخوانید:

سوابق خبر در خصوص  محکومیت اسکودا در آزمون وکالت ۱۴۰۲ را در لینک های زیر می توانید مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا