اخبارویژه

وکیل مدافع تتلو : موکلم در زندان توبه کرده و شعری در مدح امیرالمومنین سروده است + فیلم

توضیحات وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو درباره توبه تتلو و اظهار ندامت این خواننده زیرزمینی

وکلاپرس _ وکیل مدافع تتلو ضمن اشاره به رضایت از روند قضایی پرونده موکلش، از ندامت و توبه وی در زندان و اقدام به سرودن شعری در مدح امیرالمومنین توسط این خواننده خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، الهام رحیمی‌فر ( وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو ) در گفت و گویی از آخرین وضعیت پرونده موکلش خبر داد و تاکید کرد: تتلو در همین ایام در زندان هم در حال ادامه فعالیت هنری خود بوده و شعری در مدح حضرت علی نوشته است که امیدوار است برایش آهنگی بسازد.

دادگاه فرصت کافی برای دفاع به امیر تتلو داده است

به نقل از جام جم، پرونده امیر تتلو یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های قضایی است که تا به‌ حال دو جلسه آن برگزار شده است.

الهام رحیمی‌فر ( وکیل دادگستری ) تاکید کرد: دادگاه فرصت کافی برای دفاع را به موکلم داده است و وی در جلسه رسیدگی در تمام موارد اتهامی، توضیح داد و از خود دفاع کاملی مطرح کرد.

این وکیل دادگستری افزود: خانواده‌ امیرحسین مقصودلو برای ملاقات با او منعی ندارند و چند مرتبه نیز ملاقات داشته اند که دیدارشان در دادگاه رسانه ای شد.

بیشتر بخوانید:

وکیل تتلو : با تمام توان از موکلم دفاع خواهم کرد

رحیمی‌فر با اشاره به رضایت از روند دادگاه اظهار کرد: با توجه به این‌که مرجع قضایی هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده، نمی توان درباره روند پایانی دادگاه اظهار نظر کرد.

وکیل دادگستری رحیمی فر در ادامه گفت: علی رغم اینکه نتیجه رسیدگی به پرونده تتلو قابل پیش بینی نیست، با تمام توان از موکلم دفاع خواهم کرد و امیدوارم تصمیم شایسته ای در خصوص موکلم اتخاذ شود.

هیچ ممنوعیتی در پیگیری پرونده و صحبت با موکلم ندارم

این وکیل دادگستری تصریح کرد: موکلم در مواردی که خلاف اخلاق بوده و مورد پذیرش خودش و جامعه نبوده، « اظهار ندامت و توبه » کرده و در رفتارش نیز مشهود است؛ چنان که در ایام بازداشت در زندان، در حال ادامه فعالیت هنری خود است و شعری « در مدح امیرالمومنین » نیز سروده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ ممنوعیتی در پیگیری پرونده و صحبت با موکلم ندارم و تمام مواردی هم که به دادگاه اعلام کردیم، پیگیری شده و هیچ مشکلی نداشتیم.

نگاهی به سابقه خبر

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو ملقب به « تتلو » با اتهام ترویج فساد و فحشا، روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

تتلو در سال‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۵ در داخل کشور دستگیر شد، در سال ۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و در سال ۹۸ به کشور ترکیه مهاجرت کرده است.

وی سال‌های اخیر در ترکیه اقامت داشت و در مدتی که آنجا بود، جنجال‌های زیادی به پا کرد. او پس از دستگیری از سوی پلیس ترکیه، ۱۵ آذرماه از طریق مرز بازرگان در اختیار ماموران امنیتی ایران قرار گرفت و به بازداشتگاه منتقل شد.

گفتنی است که بازگشت تتلو به ایران، گمانه‌زنی‌های متعددی را به همراه داشت؛ از طرح احتمال اعدام وی به اتهاماتی چون «  افساد فی الارض » تا شایعاتی مبنی بر این که بدهی‌های سنگینش در ترکیه و ناتوانی در پرداخت آن‌ها باعث شد تا خودِ او برای بازگشت اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل مصاحبه تلفنی با وکیل دادگستری

یک دیدگاه

  1. واقعا به همین راحتی؟
    ترویج فساد و اهانت به ساحت مقدس اهل بیت و بعدم با یک شعر همه چیز ماست مالی بشه؟
    ای کاش این آدم برای آقا امیرالمونین شعر نمی‌گفت
    آدم فاسدی که ذهن کلی نوجوون رو به منحرف و متعفن کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا